Toyota Prius – töökindel hübriidauto 2

Kolmanda põlvkonna Prius peab hästi vastu ning selle ülalpidamine ei nõua suuri kulutusi.

Toyota Prius – töökindel hübriidauto

Antud test on nähtav vaid Autolehe tellijale. Juhul kui olete tellija, siis tuvastage end kasutades ID-kaarti.

Autolehe tellimuse saad vormistada telli.ee keskkonnas


Sisene ID-kaardiga
mobiil-id

Osta E-pilet

Kommentaarid

D 1 aasta 11 kuud tagasi
1,8liitrisel „bensukal” on hobujõude 99 ja elektrimootoril 82. Süsteemi võimsus kokku on 136????? Tõsi või?
Lisaks ei ole sellel CVT-variaator vaid eCVT, mis on täiesti teine asi.
Vale on ka väide, et eelis tuleb välja linnas lühemaid vahemaid läbides. Just mida pikem on vahemaa linnas seda väiksemaks silutakse sõidu alguses bensiinimootori soojendamisel tekkiv kõrgem küttekulu.
K 1 aasta 11 kuud tagasi
hübriidi hobujõude arvutatakse kuidagi keerulisemalt. On küll tõsi 136. Ei ole nii et 1+1=2.
Valgusta siis palun maakat, et milles see CVT ja eCVT erinevus seisneb et ta on TÄIESTI teine asi?

Loe korralikult, võrreldi linna ja maanteed, mitte lühikest linna otsa ja pikka linna otsa. Hübriidi eelis avaldubki just linnas, mitte maanteel. Maanteel pole sellest elektrimootorist seal sooja ega külma. Ainult lisaballast on.