TÜV 2018: millised autod olid töökindlad ja millised lagunesid? 9

Avaldame taas Saksamaa tehnoülevaatuse statistika, mis põhineb 8,8 miljonil kontrollitud autol.

TÜV 2018: millised autod olid töökindlad ja millised lagunesid?

Tänavu keskendume Eestis populaarsete mudelite iseloomustamisele. Tabelid avaldame ikka täies mahus koos autode keskmise läbisõidu ja vigade esinemise protsentidega, kuid põhjalikumalt räägime neist autodest, mida meil rohkem müüakse ja mida müügiportaalidest rohkem otsitakse. Kommentaare küsisime Automaakler.ee spetsialistidelt, kelle igapäevatööks on pruugitud autode kontrollimine.

Eelmise aasta tehnoülevaatuse statistikast ilmneb, et mõni väga levinud auto on töökindluse poolest pigem kesine ning ehkki Jaapani margid on endiselt keskmisest töökindlamad, näib nende edu Saksa markide ees aina raugevat. Kui vanemate autode hulgas on Toyota ikka tipptegija, siis uuemate seas võimutsevad pigem Mercedes-Benz, Audi ja Volkswagen. Tabelite lõpuosa on varasematest ülevaadetest juba tuttav – muutunud pole suurt midagi, endiselt on probleemsemad Prantsuse ja Itaalia autod.

Vaata tabeleid ja loe kommentaare 7. veebruari Autolehest.

07.02.2018 08:00
Auto

Kommentaarid

Arvaja 1 nädal 6 päeva tagasi
Reeglina on ka saksa autod kallimad kui prantslased, seega ei saagi odavamast autost tahta sama kvaliteeti. Arvatavasti saab sakslase lisavarustuse hinna eest osta aga juba uue rumeenlase (Dacia). Seega hind määrab, kvaliteedi ja vastupidi.
to Arvaja 1 nädal 6 päeva tagasi
Dacia jagab sama tehnikat Renaultiga, samas Renault on kallim- miks siis?
Seda oled kuulnud, et hinna määrab üldjuhul logo iluvõrel. Samamoodi võid osta T-särgi, millel pole rinnale trükitud Hugo Bossi nime ning maksad kordi vähem kui täpselt sama särk uhke kirjaga.
to-to 1 nädal 6 päeva tagasi
Nissan jagab sama tehnikat Renaultiga (leivad ühes kapis) kuid ikkagi on justkui Nissan kallim? Renaulti diisel jõuallikaid kasutab ka mersu, samas teame et mersu on vägagi vastupidav masin.Daciad on sellepärast odavad, et tööjõud kes neid Rumeenias kokku paneb on ka odav ja ega seal ka midagi luksuslikku leidu.
Hmm 1 nädal 5 päeva tagasi
Dacia mudelid on ka sellepärast odavamad, et kasutavad eelmiste Renault mudelite põlvkondade osi. Mis on juba järgi proovitud tehnika ning uute arendusse ei kulu raha.
Kuigi minumeelest ei lagune need tänapäeva Prantsuse autod küll kuidagi rohkem kui Saksa autod. Aga noh eks igal margil on mingi mudel millega tekib rohkem muresid jne.
to- Mmm 1 nädal 5 päeva tagasi
Igati nõus eel öelduga.
Andres 1 nädal 5 päeva tagasi
Mersu ja vastupidav? Enam pole need ajad,Mersu on täiesti kräpp praegu 😣
qp 1 nädal 4 päeva tagasi
"endiselt on probleemsemad Prantsuse ja Itaalia autod."- kummaline kokkuvõte asjatundmatute poolt.
Suure Saksa organisatsiooni Dekra poolt 2017 läbi viidud töökindluse aruandluse põhjal leiti, et Itaalia Fiat Panda ja Prantsuse Citroen C4 -l ei leitud mitte ühtegi tüüpviga ega puudust. Nonii, kes nüüd valetab?
gp 1 nädal 4 päeva tagasi
Muidugi on TÜV täiesti asjatundmatu, mida see 8,8 miljonit kontrollitud autot ka näitab!
to gp 1 nädal 4 päeva tagasi
Ega ei teagi, mida ta näitab. Sõidad oma muidu terve autoga ülevaatusele, aga selgub, et pirn läbi ja ongi viga kirjas. Protsent kohe kehvem, aga reaalselt tegelt norm auto. Väga huvitav oleks teada, mis probleemid erinevatel mudelitel sagedasemad on. Samas ei anna see tabel üldse aimu, kui palju ja mis raha eest tuleb vahepeal autot remontida. Mul oli kah ülevaatusel auto alati korras, sest lasin ta alati enne korda teha. Muidu küll probleemivaba polnud, aga näe, TÜVi mõttes ideaalne masin.

© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.