Mercedes-Benz esitles uut Sprinterit

Duisburgis asuvas uhiuues Mercedes-Benzi logistikakeskuses esitleti Sprinteri kolmandat põlvkonda.

Mercedes-Benz esitles uut Sprinterit

Saksamaal saab uut Sprinterit juba ka tellida hinnaga alates 19 990 eurost (lisandub käibemaks). Mercedes-Benzi tarbesõidukite esindustesse ja Van ProCenter keskustesse jõuab uus mudel juunikuus. Osana Mercedes-Benzi tarbesõidukite elektrifitseerimise strateegiast jõuab 2019. aastal turule ka uus eSprinter.

Üks uue Sprinteri kõige tähtsam uus lahendus on interneti püsiühendus. Uued Mercedes PRO connect (Eestis saadaval alates 2019. aastast) ühenduvusteenused koos samuti uhiuute MBUX multimeediasüsteemidega (Mercedes-Benz User Experience) pakuvad head platvormi logistika- ja transpordisektorile: alustades suurte autoparkide komplekssest haldamisest kuni väikeettevõtete vajadusteni välja.

Mercedes PRO connect ühendab autopargi haldaja kõikide sõidukite ja nende juhtidega ning võimaldab nendega interaktiivselt suhelda, edastada tööülesandeid ja jälgida sõidukite infot nagu näiteks asukohta, kütuse kogust sõiduki paagis ja hooldusvajadust peaaegu reaalajas. Mercedes PRO connect pakub esitlusel kaheksat teenustepaketti, nende hulgas näiteks sõidukite järelvalve, sõidukite tööülesanded, autopargi kommunikatsioon, hoolduste haldamine ja digitaalne logiraamat.

Kaubik, reisibuss, pikap, madelauto ja teised keretüübid, kolme tüüpi veoskeemid, erinevad siseruumi lahendused, eri pikkuse ja kõrgusega kere, erinev kandevõime, suur valik varustust: kõik see võimaldas Sprinteri versioonide hulka veelgi kasvatada. Tulemusena ulatub Sprinteri erinevate versioonide hulk üle 1700. Uue Sprinteri paindlikkus on vastuseks eri sektorite ja erinevat tüüpi klientide nõudmistele.

Valik hõlmab muu hulgas lahendusi kullerteenuste jaoks, toidukaupade transpordiks ka pikematel vahemaadel ja tehnilistele ametikohtadele, kus läheb tarvis mobiilset varuosapoodi või töökoda. Uut Sprinterit saab rakendada ka matkaauto või näiteks kiirabi või päästeteenistuste sõidukina.

End hästi tõestanud taga- ja nelikveo kõrval pakutakse uut Sprinterit ka esiveolisena. Ehituslike eripärade tõttu on esiveolise Sprinteri kandevõime 50 kg võrra kõrgem kui tagaveolisel Sprinteril. 80 millimeetri võrra madalam laadimiskünnis on aga kaubikutel oluliseks eeliseks nii laadimisel kui ka mahalaadimisel ning reisi/matkabussidel sõidu- või magamisruumi sisenemisel ja väljumisel.

Uue Sprinteri tehniliste eeliste hulka kuuluvad veel kaks esiveo jaoks konstrueeritud uut käigukasti. Üheksakäiguline traditsiooniline automaatkäigukast on suurte kaubikute segmendis esimene omataoline. Käikude ülekanded on valitud silmas pidades optimaalset suhet ökonoomsuse ja elava dünaamika vahel. Plusside hulka kuuluvad ka vähene müra ja esmaklassiline sõidumugavus. Uus 6-käiguline manuaalkäigukast avaldab muljet oma mugava käiguvahetuse ja täiesti vibratsioonivaba käigukangiga.

Juhi töökoht on selge, ülevaatlik ja praktiline ning vastab transpordiäri ootustele. Uuenduste hulka kuuluvad senisest ergonoomilisemad istmed, võtmevaba käivitus ja tõhusam konditsioneer. Paindlike panipaikade süsteem tagab, et kõik vajalik on omal kohal. Ka kaubaruumist leiab nutikaid lahendusi. Esiveoga koos lisavad mitmekülgsust rattakoopad, millele võib kaupa laadida, ja täiskõrguses kasutatav veoseruum. Maksimaalne maht on 17 m3 ja maksimaalne täismass 5,5 tonni.

09.02.2018 10:00
Auto

Kommentaarid


© auto24 AS. Ajakirja Autoleht kodulehel www.autoleht.ee avaldatud tekstide ja fotode kopeerimine ja kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata. Kõik õigused kaitstud.